niedziela, 18 października 2015

Podsumowanie Sierpień/Wrześien

Witam kolejne podsumowanie dwóch miesięcy, dużo się działo na początku tego miesiąca przeprowadziłem się do troszkę tańszego mieszkania, Ale niestety trzeba było wpłacić kilkaset złotych kaucji więc nie mogłem zbyt wiele odłożyć,(200zł) do tego doszedł zakup nowych okularów, i potrzeba kupna biletu metropolitarnego (220zł)  żeby dojeżdżać do innego miasta na kolejne wojskowe ćwiczenia rotacyjne. Więc mój budżet domowy troszkę na tym wszystkim ucierpiał. W pracy 220h  za mną we wrześniu.

Konto oszczędnościowe 5222,09 zł 
W dalszym ciągu nie zmieniłem konta oszczędnościowego i rachunku

Jak wiecie czaje się na spadki na indeksie S&P 500 we wrześniu spadł z poziomu 2128 na 1867, czyli spadek rzędu około 12% na rynku zapanowały spekulacje czy to już początek bessy na giełdzie czy tylko chwilowa korekta, aktualnie indeks walczy na granicy 1950-2030 punków. Ja czekam z pierwszym zakupem aż spadnie do 1000 pkt i mniej. 




76 komentarzy:

  1. Oszczędzanie nie jest proste, ale sukces tkwi w szczegółach i wytrwałości. Nie poddawaj się i systematycznie dorzucaj kolejne kwoty do puli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszczędzać lepiej niż pożyczać i ciężko o tym mówić, bo dziś 70% polaków korzysta z usług parabanków czyli instytucji zajmujących się wypłacaniem chwilówek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy spojrzeć na to, że prawie nikt nie ma oszczędności, a prawie każdy jakiś kredyt na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpaliłem google i myślałem, że mnie rozniesie od niektórych blogów, a tu proszę takie cacko. Konkretnie, przejrzyście i z dbałością o estetykę, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wakacje to już taki standard że nie da się zaoszczędzić praktycznie nic, nie dość że sporo różnego rodzaju wyjazdów (żal siedzieć w domu) to jeszcze chyba najwięcej wydatków bo akurat kończą mi się różnego rodzaju ubezpieczenia, przedłużania domen i kilka innych rzeczy. Wraz z początkiem września przymierzam się do tego by założyć dodatkowe konto oszczędnościowe i utworzyć sobie zlecenia stałe z konta, dzięki czemu co miesiąc pewna nie duża kwota sama będzie się odkładać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki jest dobry program pit 2017 dzięki któremu rozliczę się za obecny rok? W zeszłym roku robiłem to w biurze rachunkowym, ale chętnie spróbuję dokonać tego samodzielnie i oszczędzić tym samym 100 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób nie widzi sensu w oszczędzaniu na lokacie czy koncie oszczędnościowym ze względu na niskie odsetki. Nie myślą w tym wypadku o skali. Gdyby tak było firmy nie uruchamiałyby usług typu skanowanie dokumentów gdzie zarabiają na kliencie niewiele... 20 gr? 1 zł? 2 zł?
    Dopiero kiedy klientów jest wielu, inwestycja zwraca się w dużej skali. Podobnie na lokacie 100 000 zł nabiera innego znaczenia niż 1000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. człowieku całe swoje życie będziesz poświęcał dla mamony..?? nadgodziny, dodatkowa praca, oszczędzanie na papierze toaletowym? to Cię jara? musisz zmienić CAŁE swoje życie i podejście do niego bo inaczej będziesz tak DZIADOWAŁ do emy

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły wynik. Co prawda często jesteśmy zmuszeni do wydatków ale jeśli dobrze wszytko rozplanujemy to oszczędzanie okaże się bardzo proste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszczędza się niestety ciężko. Ale gratuluję! Super że masz do tego motywację i solidnie podchodzić. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Mumimy przyznać, że bardzo ładnie poprowadzony budżet, dużo wartościowych wskazówek można wyciągnąć. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wartościowy wpis pokazujący, jak dobrze zarządzać swoim budżetem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie to dobry rezultat. Niezawodna motywacja jeśli nas nie opuści z biegiem czasu ujawni, że oszczędzanie to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem nieźle. Trzymam kciuki za coraz lepsze wyniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie rezultat jest bardzo dobry. Trzeba mieć nadzieję, że będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że na plusie. Moim zdaniem na pewno z czasem będą coraz większe zyski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chciałabym móc tyle oszczędzać miesięcznie... Niestety chwilowo nie mam pracy i nie stać mnie na podstawowe wydatki, nie mówiąc już o oszczędzaniu... Oszczędności już dawno się skończyły. Ostatnio przeglądałam oferty pożyczek dla bezrobotnych i znalazłam coś interesującego. Wygodne terminy spłaty, niskie oprocentowanie - być może skuszę się na wzięcie chwilówki. Podniosę swoje kwalifikacje i znajdę w końcu pracę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie, każdy biznes, który nie jest na minusie, szczególnie na początku to dobry prognostyk na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki oszczędzaniu możemy czasem naprawdę sporo odłożyć. Ja w tym roku trochę zaoszczędziłem i wyjechałem wraz z rodziną na wymarzone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiednie zarządzanie finansami powinno towarzyszyć nam na początku dziennym. Najważniejsze, żeby zawsze było na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zmienić myślenie o pieniądzach, zarabianiu i skoncentrować się na marzeniach i je wizualizować a szczęście i bogactwo przyjdzie w naszym kierunku prędzej czy później.

      Usuń
  22. Super podsumowanie. Jestem ciekawa kolejnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie podsumowania są niezwykle pomocne. Sama muszę zacząć je prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy sposób na zarządzanie finansami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam własną firmę, najpierw działałam sama. Potem zatrudniłam ludzi. Udało się założyć konto oszczędnościowe i zainwestować w nowe oprogramowanie tego typu https://ax-dynamics.com/pl/dynamics-365/for-operations Firma rozwija się i przynosi coraz większy dochód, a to wszystko dzięki Twoim radom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się zmotywować i zrobić kiedyś takie podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki takim podsumowaniom można się bardziej zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prowadzenie podsumowań tego typu z pewnością jest bardzo pomocne przy zarządzaniu finansami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tego typu podsumowania. Muszę się zmotywować i sama zacząć takie prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podsumowania takie jak te to bardzo dobry pomysł na zapanowanie nad własnymi finansami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wpis. Bardzo przydatne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesujący artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wpis. Szkoda, że nie są publikowane aktualne podsumowania :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Konkretnie i na temat. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się to podsumowanie. Warto takie regularnie rpzeprowadzać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog. Takie podsumowania są bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainteresował mnie ten blog. Zajrzę znowu za niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Sam chyba zacznę sobie tworzyć takie podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
  39. Według mnie to bardzo przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I super. To się nazywa prowadzenie finansów z głową :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny wpis. Czekam z niecierpliwością na nowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze prowadzić takie podsumowania i mieć jasną sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy blog. Mam nadzieję, że pojawią się tutaj kolejne takie zestawienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Interesujący wpis. Dużo ciekawych wiadomosci

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy wpis. Super podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super podsumowanie. Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama się zastanawiam, w co najlepiej zainwestować kasę. Mam trochę gotówki odłożonej...

    OdpowiedzUsuń
  48. Trzeba też pamiętać o inflacji, która w tym roku maksymalnie pójdzie w górę. Konto oszczędnościowe może się po prostu przestać opłacać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna sprawa z takimi podsumowaniami. Mam nadzieję, że jeszcze jakieś się tutaj pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne podsumowanie i wszystko jasne

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko co tutaj napisane jest jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń
  52. Super wpis. Warto było tutaj zajrzec

    OdpowiedzUsuń
  53. Podsumowanie wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy artykuł. Czekam na więcej wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy post, fajnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawe treści można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny wynik. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten blog jest dla mnie, ostatnio często zastanawiam się nad tą alternatywą zarabiania.

    OdpowiedzUsuń
  59. Warto poczytać o tych sprawach i człowiek od razu mądrzejszy w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie opisujesz zarządzanie budżetem. Podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne wyniki. W tym podsumowaniu widać że oszczędzanie się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cieszę się że coraz więcej mamy postów o finansach!

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobrze jest to wszystko wiedzieć. Rewelacyjny wpis.

    OdpowiedzUsuń