niedziela, 26 października 2014

Re-wydanie sposobem na ożywienie sprzedaży: Moja kampania marketingowa

 







OLD   VS    NEW











Hej, zbieram się na pisanie drugiej edycji mojej książki Legit Attraction Formula, co wiąże się z dopisaniem kilku nowych rozdziałów i małymi zmianami w okładce. 
 Napisałem ją już ponad rok temu i szczerze cholernie ciężko jest mi wejść w stan umysłu do pisania po roku dalej książki po angielsku w specjalistycznym naukowym języku, bo właśnie taki klimat miała oddawać książka, i jak do tej pory udawało mi się to bardzo dobrze. Tak więc dzisiejszy wpis będzie o moim problemie z utknięciem w miejscu i jak sobie z nim poradzić, Po pierwsze jeśli chce ruszyć z rozdziałami muszę dokładnie wiedzieć o czym mam pisać. Potrzebuje koncepcji tytułów rozdziałów, które będzie mi później o wiele łatwiej rozwinąć na papierze.

Wstępnie wygląda to tak że mam zamiar dopisać duży rozdział o "short mating strategy" czyli krótkiej strategi doboru partnerskiego który będzie dzielił się dalej na mniejsze zagadnienia z tym związane. Ale to wiem od dawna a mimo tego ciągle nie dopisałem tego dużego rozbudowanego rozdziału. Po pierwsze nie było deadlineu, prawda jest taka że bardzo łatwo oddalać w czasie coś czego nie musisz zrobić ani tym bardziej nie postanowiłeś do kiedy masz to zrobić. Czara goryczy się przebrała, czekałem z tym już zbyt długo. 10 Listopada mam zaplanowany 2 tygodniowy wyjazd szkoleniowy, parę dni temu postanowiłem ze właśnie ta data będzie moim czasem nie do przekroczenia, szczególnie jako że dowiedziałem się dziś rano że zaczyna się dla mnie nagły i niespodziewany pięciodniowy urlopik, a więc trzeba go jakoś wykorzystać.

Tak więc ruszam ostro z procesem re-wydawniczym , i w ramach promocji postanowiłem jeszcze dziś ustawić moją książkę w cenie....UWAGA.....0$ zamiast aktualnego 9,90$ które przynosiło miły dla oka zysk przy każdej sprzedaży,(około 5$) Ale myślę ze ten zabieg ma szanse na ożywienie zainteresowania na krótko przed nowym wydaniem co powinno zdecydowanie zapulsować na moją korzyść na przestrzeni czasu. Przyznaje też pomysł ten powstał też dla tego ze mam dziś ogromne trudności z napisaniem czegokolwiek w kierunku rozwinięcia książki, więc postanowiłem przynajmniej zmienić cokolwiek z nią związanego, a kto wie może jeszcze dziś się przemogę i uda mi się cokolwiek dopisać. 

1 komentarz: