niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie styczeń



Hej, Przyszła pora na kolejne podsumowanie miesiąca, styczeń był jak najbardziej ok i jestem z niego a może bardziej z siebie naprawdę bardzo zadowolony, ale oczywiście jest co poprawić.
W związku z tym że cel Poduszka finansowa został zrealizowany i że tak powiem przekroczony bo na dziś dzień wynosi 105% założenia, trzeba jej założenia zmienić i wyznaczyć sobie wyższe, inne cele, a o nich w kolejny wpisie. Postanowiłem też wprowadzić od dziś  nowe szare progres bary celów które będę wypełniał kolorem w miarę zbliżania się do osiągnięcia danego założenia. Powiedzcie czy pomysł się podoba. Jak nie to wrócę do starych progres barów. A i prawie o tym zapomniałem bawię się w ogrodnika, kupiłem worki z ziemią, dwie doniczki,  nawóz i nasiona. Puki co czekam aż wykiełkuje mi sałata lodowa,bazylia,marchewka francuska ;D koszt tejże "inwestycji" to 29zł ;D

 CEL: PODUSZKA FINANSOWA    STAN NA DZIŚ 105%                        
W poprzednim miesiącu musiałem wyciągnąć 5% oszczędnosci na prezenty, ale w miesiącu styczniu udało mi się to 5% sobie oddać i dołożyć kolejne 5% do górki czyli kolejną stówkę. jest ok
Odsetki z konta oszczędnościowego 1,70zł Po odliczeniu podatku    

ZAROBKI W SIECI
Sprzedaż E-booka nr1 na Smashwords.com  STAN NA DZIŚ 45,82$/100$  
  Legit Attraction Formula
 W styczniu książka zarobiła dodatkowe 1,02$

Zarobki z Adsense   STAN NA DZIŚ 6,95 zł /300zł                                        
Wpłata za wyniki z reklam za styczeń nie została jeszcze dodana do salda


Nowa kolumna wydatki na prowadzenie projektu zakazanyowoc.net i zwroty tejże inwestycji;)
Suma wydatków 66,42/Zwrot inwestycji 0,00zł 
-Domena plus hosting 66,42zł


Także przegląd celów styczniowych wygląda mniej więcej tak.
Cele na styczeń 2015?
-Ruch na stronie 4400 odsłon. Nie udało się wynik 4200
-Napisać 6 artykułów na bloga. Nie udało się napisałem 5
-Znaleźć oraz wykupić dobry hosting i domenę dla mojego przyszłego e-sklepu
  oraz postawić wstępnie stronę sklepu na nogi. (budżet na działania 200zł w styczniu)

-Odłożyć brakujące 100zł do oszczędności i dołożyć drugie 100zł
 http://zakazanyowoc.net/opowiadania-erotyczne/


Cele na luty 2015? Sporo celów biorąc pod uwagę to że jadę znowu na ćwiczenia rotacyjne na 3 tygodnie, z stąd też cele blogowe skromniejsze niż zwykle
-Ruch na stronie 5000 odsło
-Napisać 4 artykuły
-Odłożyć 400zł (W tym miesiącu odkładam za 2 miesiące bo wypłata na marzec przyjdzie w lutym O_o)
-Znaleźć pierwszego chętnego autora do opublikowania opowiadania na mojej stronie.
-Przebudować stronę księgarni/wydawnictwa aby pasowało do bieżącej sytuacji projektu
-Przeczytać 2 książki Ch.Bukowskiego
-Więcej biegać cel 10 wyjść lub 50km razem
-Zrobić tłumaczenie opowiadania na angielski około 15-20stron A4

Jeżeli też robisz podsumowania co miesiąc zostaw linka do siebie. Chętnie przeczytam/skomentuje.
Pozdrawiam Piotr.

15 komentarzy:

  1. "Spis treśći" - "ć" bym zamieniła na "c" :) Pozdrawiam i życzę spełnienia celów na luty bieżącego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za życzenia i wskazanie literówki ;))) poprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis dał mi do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  8. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Też tak będę robić.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy blog i fajne komentarze, będę tu częściej zaglądał

    OdpowiedzUsuń
  11. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń