piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie Grudzień 2014



W tym miesiącu mam sporo czerwonych i żółtych podkreśleń, ale i tak jestem zadowolony.
Dużo czasu spędziłem na opracowywaniu planu działania do odpalenia sklepu online z e-bookami.
Także nie było tak wiele czasu na pisanie postów i promowanie bloga. Ale patrząc na to jak szał świąt i przygotowań do nowego roku wpłynął ogólnie na produktywność blogerów. Jestem i tak zadowolony.
Ale do rzeczy.

 CEL: PODUSZKA FINANSOWA    STAN NA DZIŚ 95%  
Tak jak myślałem miesiąc temu, zabrakło mi kaski w grudniu przez dodatkowe wydatki na prezenty i wypłaciłem stówkę z oszczędności. Spodziewałem się że tak będzie ale liczyłem że uda mi się może zacisnąć mocniej pasa żeby tego uniknąć, generalnie i tak mimo wszystko jest ok.
Odsetki z konta oszczędnościowego    0,85zł Po odliczeniu podatku 
Blogowo tym razem dla odmiany ;D stoję pierwszy raz gorzej niż zakładałem :/  udało mi się:
1. Ruch na stronie 3400 odsłon  czyli cel 4000 odsłon nie osiągnięty
2. Opublikowanych 6 artykułów  co daje mi o 2 artykuły za mało do celu publikacji na grudzień. ZAROBKI W SIECI
Sprzedaż E-booka nr1 na Smashwords.com  STAN NA DZIŚ 44,80$
  Legit Attraction Formula
 W Grudniu książka zarobiła dodatkowe 5,97$

Zarobki z Adsense   STAN NA DZIŚ 6,95 zł    
W grudniu reklamy adsense zarobiły dodatkowe 5,67 zł

Także przegląd celów grudniowych wygląda mniej więcej tak.
- Zmieścić się z wydatkami na prezenty tak żebym nie musiał brać kasy z poduszki finansowej (grudniowa wypłata będzie bardzo słaba)Nie udało się tak jak pisałem wcześniej musiałem wypłacić stówkę
- Ruch na stronie 4000 odsłon Nie dało się ruch jedynie 3400 odsłon
- Opublikować 8 artykułów, opublikowałem natomiast 6
- Dorobić kilka stów do wypłaty, wiozłem dodatkowe zlecenie na sylwestra co prawda z mojej pracy ale na lepszych warunkach niż normalny dzień. Także ten sylwester spędzony 12h w pracy do rana :)
- Napisać opowiadanie, Napisane ;)


Cele na styczeń 2015?
-Ruch na stronie 4400 odsłon.
-Napisać 6 artykułów na bloga
-Znaleźć oraz wykupić dobry hosting i domenę dla mojego przyszłego e-sklepu
  oraz postawić wstępnie stronę sklepu na nogi. (budżet na działania 200zł w styczniu)
-Odłożyć brakujące 100zł do oszczędności i dołożyć drugie 100zł

Jeżeli też robisz podsumowania co miesiąc zostaw linka do siebie. Chętnie przeczytam/skomentuje.
Pozdrawiam Piotr.

6 komentarzy: