wtorek, 16 września 2014

Moja Historia

Witam ponownie, jako że w ostatnim poście pisałem ze chcę tu poruszyc tematy takie jak inwestowanie i oszczędzanie. Wydawanie Ebook'ów zagranicą i w Polsce. A także artykuły o blogowaniu, ściąganiu ruchu na strony, marketingu internetowym itd. Chcę przedstawić Ci moje dotychczasowe projekty, żebyś mógł sam zdecydować czy warto w ogóle inwestować swój czas w czytanie tego bloga.

W roku 2011 otworzyłem serwis SMS wraz z stroną internetową "Co dziś na obiad" rok 2012 był początkiem ciekawej historii bloga www.niesamowitykochanek.blogspot.com dzięki któremu wiele się nauczyłem między innymi jak budować listę dla autoresponderów, jak wykorzystywać google keyword planera, No i oczywiście jak działać w środowisku blogspota oraz edycji zdjęć do wpisów w photoscape który serdecznie polecam, był to też początek historii z tworzeniem fanpageu na facebooku oraz nauką copywriting'u, Pozycjonowania SEO i alternatywnych sposobów zdobywania wyświetleń.

Kolejnym punktem było napisanie w marcu 2013 roku E-booka wydanego na platformie smashwords który do dziś przynosi mi małe dochody w Dolarach, aktualnie przeczytało go ponad 1480 osób Tytuł to "Legit Attrction formula" Jest to ebook Kobiecych strategiach doboru partnerskiego oparty na psychologi ewolucyjnej, całość napisana w języku angielskim.

Następnym etapem po Ebooku było przejście z bloga o tematyce seksu do strony o tematyce uwodzenia pojawiła się kolejna strona internetowa wraz z blogiem www.naturalnypodryw.pl
Natomiast ten blog jest projektem który w przeciwieństwie do moich poprzednich ma zarabiać jedynie na reklamie na blogu, nie planuje tu sprzedawać żadnych coachingów ani e-booków czy serwisów SMS. Dostajesz czystą wiedzę o samorozwoju i moich poczynaniach w e-biznesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz