środa, 24 września 2014

Traktój Siebie jakbys był firmą

Dzisiejszy wpis jest wstępem do decyzji która podjąłem ostatnio, Już tłumaczę o co mi dokładnie chodzi  pisząc słowa "Traktuj Siebie jakbyś był firmą" mam na myśli coś więcej niż dobre stare wzięcie swojego życia w swoje ręce. Mam na myśli zrobienie tego jak pierdolony profesjonalista. Mowa tu o byciu swoją sekretarką, asystentem, doradcą finansowym, i swoim szefem. Najbardziej upierdliwym szefem jakiego kiedykolwiek mógłbyś sobie wyobrazić. Takim który na koniec każdego miesiąca oczekuje od Ciebie szczegółowego raportu i rozliczenia się z każdej malutkiej, nawet maciupeńkiej pierdoły. I takie właśnie raporty zobaczycie u mnie. Każda duża firma ma budżet którego się trzyma i cele które sobie wyznacza a dochodzi do nich dzięki egzekwowaniu planu ich osiągnięcia w którym ma listę zadań do wykonania. Wpis ten wiąże się z zapoczątkowaniem krótkiej serii powiązanych ze sobą artykułów.

- Planowanie budżetu
- Zarządzanie czasem 
- Planowanie inwestycji 
- Jak planować zadania do wykonania

Ja osobiście mam zamiar podzielić to wszystko jeszcze na działy prowadzenie bloga, wydawanie książek, Moje oszczędności i inwestycje. Na pierwszy ogień już dziś idzie blog. Prace nad nim rozpocząłem dokładnie 16 września 2014 roku. Cele długo planowe i strategia zostaną opisane w przyszłości przy okazji powstania wyżej wspomnianych artykułów. Na początek w ramach wstępu chce przedstawić Ci mały Cel do końca października chcę 1000 wyświetleń na blogu  i opublikować16 wpisów.

2 komentarze: