wtorek, 16 września 2014

Jakoś trzeba zacząc

Witam Cię w moim pierwszym wpisie, mam na imię Piotr. Jestem byłym studentem Filologi Angielskiej. Kurylko jest blogiem o tematyce samorozwoju mam zamiar go pisać bo czuje ze w Polskiej blog sferze brakuje konkretnego bloga o tej tematyce, mimo iż jest ich multum. Może źle szukałem? Jeśli masz jakieś sugestie nie wstydź się o tym opowiedzieć w komentarzu do tego wpisu, chętnie zajrzę :)

O czym dokładniej mam zamiar tutaj  pisać? Szczerze to kiedy o tym myślę wychodzi na to ze o sobie, o tym czego ja sam będę się uczył i chce żebyśmy uczyli się tego razem, dużo czasu mam zamiar poświecić na inteligencje finansową, na pewno znajdą się tu recenzje książek o tej tematyce, będą biografie ciekawych przedsiębiorców i inwestorów, moje autorskie artykuły o inwestowaniu i oszczędzaniu. Cykl o wydawaniu Ebook'ów zagranicą i w Polsce. A także artykuły o blogowaniu, ściąganiu ruchu na strony, marketingu internetowym. Moje wpisy planuje publikować dwa razy w tygodniu raz w niedziele i raz losowo w wybranym dniu tygodnia, Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Treści tego bloga z pewnością mi się przydadzą. Interesuje mnie rejestracja firmy i zrealizowanie mojego biznesowego pomysłu w najbliższych miesiącach, kiedy tylko odłożę niezbędny kapitał. A z tego co widzę, na temat oszczędzania i zarabiania znajdę tu naprawdę sporo informacji.

    OdpowiedzUsuń