wtorek, 30 września 2014

Podsumowanie Wrzesień 2014

Finansowo o dziwo stoję bardzo dobrze mimo że jeszcze we wrześniu nie prowadziłem budżetu. i jakoś specjalnie się nie ograniczałem.

W TYM MIESIĄCU
Oszczędności  27%
Wydatki na mieszkanie 20%
Wydatki na naprawę Laptopa 10%
Wydatki na akcesoria do laptopa 5%
Wydatki na jedzenie 13,5% 
Wydatek na odzież 5%
Wydatek na transport 8%
Wydatki na Telefon 2,5%
Wydatki na alkohol 7%
Wydatki inne 2%

 Ps zarabiam mało i mieszkam z rodzicami z stąd małe opłaty za jedzenie, do mieszkania się dokładam :)
Dotychczasowe oszczędności 100% powiększyły się we wrześniu o 31%,

Październik jest miesiącem zmiany wprowadziłem budżet który mam nadzieje pozwoli mi zaoszczędzić troszkę na wydatkach bo mogłem spokojnie ciąć o co najmniej 10-15% więcej pomimo niespodziewanego wydatku na naprawę laptopa i potrzebne akcesoria takie jak myszka i podstawka chłodząca

CEL: PODUSZKA FINANSOWA    STAN NA DZIŚ 85%

Blogowo stoję jeszcze lepiej niż zakładałem w 2 tygodnie udało mi się:
1. Ruch na stronie 343 odsłony   jest to 34,3% celu odsłon do października zwykłe utrzymanie tempa pozwoli na zrealizowanie celu
2. Opublikowanych 11 artykułów z tym włącznie i 4 gotowe do opublikowania co daje mi 94% celu publikacji do października

ZAROBKI W SIECI
Sprzedaż E-booka nr1 na Smashwords.com  STAN NA DZIŚ 27,21$
  Legit Attraction Formula

Reasumując byłem bardzo aktywny na blogu i znajdowałem czas na reaserch i pisanie pomimo 140h w pracy w tym miesiącu, niby nie dużo ale pisanie zabiera czas. E-book niestety się nie sprzedawał od miesiąca sprzedaż równa 0 w celu próby ruszenia wprowadziłem promocje dla partnerów programu Affilacyjnego podnosząc ich udział w sprzedaży do 40% zobaczymy czy przyniesie to jakieś korzyśći.

5 komentarzy: